Úpravy riadiacej jednotky MS43
Ak nakúpite vo vianočnej akcií, vašu obdnávku začneme vybavovať po 6.1.2021
In StockCenník:
- Level 1 - 200 €
- Level 2 - 250 €
- Level 3 - 300 €
- Špeciálne úpravy + 50 €
Často kladené otázky:
Q: Čo zahŕňa Level 1?
A: Úpravy nesúvisiace so zvýšením výkonu motora. Do týchto úprav radíme: zvýšený voľnobeh, zvýšený obmedzovač otáčok, bublanie z výfuku, úprava teploty otvárania termostatu a iné.
Q: Čo zahŕňa Level 2?
A: Úprava Level 2 zahŕňa úpravu Level 1 + úpravy týkajúce sa zvýšenia výkonu motora. Tu patrí najmä úprava predzápalu na benzín s vyšším oktánovým číslom, doladenie palivovej mapy tzv." full throttle" mapy od najnižších otáčok a DOUBLE VANOS mapy.
Q: Čo zahŕňa Level 3?
A: Úprava Level 3 zahŕňa Level 1 + individuálna úprava vhodná pre výraznejšie upravené motory. Pri tejto úprave treba dôjsť osobne aj s autom. Úprava zahŕňa diagnostiku a datalogging RJ. Na základe zozbieraných údajov sa postupne vylaďujú detaily v RJ. Meria sa hlavne prietok vzduchu voči úpravám VANOSU, predzápalové mapy voči dátam z čidla klepania, a palivové mapy voči externej lambda sonde.
Špeciálne úpravy:
Shiftlights na budíkoch z M3
Po zapojení budíkov z M3 je možne nakonfigurovať tzv. "shiftlights" ktoré budú jednak indikovať pomyselné vhodné maximálne otáčky pokiaľ je motor studený a zároveň slúžia ako „indikátor preradenia“, keď sa otáčky blížia k obmedzovaču. Obe hodnoty sú plne konfigurovateľné.
Odstránenie voľnobežného ventilu
Pre tých ktorý by sa rozhodli odstrániť voľnobežný ventil (napríklad pri výmene sacieho potrubia za M50 atď.) je možné odstrániť voľnobežný ventil a nechať celú reguláciu na elektrickú škrtiacu klapku. Voľnobeh nebude taký "zamatový" avšak funkčný a táto modifikácia ušetrí veľa trápenia pri hľadaní miesta na zapojenie voľnobežného ventilu.
Q: Kde sa táto RJ nachádza?
A: Vo všetkých M54 double vanos motoroch. Pozor! v M52TU motoroch, ktoré opticky vyzerajú rovnako (M52B20TU 110KW, M52B25TU 120KW, M52B28TU 142KW), je staršia MS42 ECU.
Q: Musím kvôli úprave RJ prísť osobne s autom, alebo stačí poslať RJ?
A: Okrem individuálnych úprav nie je potrebné prísť s autom osobne – stačí poslať RJ. Ak po prvom nástrele nie je zákazník spokojný (napr. voľnobeh je moc nízky/ vysoký, bublanie z výfuku je málo/príliš agresívne atď.), je možné intenzitu znova upraviť.
Q: Môže mi úprava poškodiť motor?
A: Niektoré úpravy nemajú vplyv na životnosť motora, no pri niektorých môže dôjsť k opotrebeniu motora alebo jeho komponentov. Bublanie výfuku pri väčšej intenzite môže viesť k zníženiu životnosti katalyzátora, prípadne lambda sondy. Vysoký obmedzovač otáčok môže viesť k fatálnemu poškodeniu motora. Preto pri každom konkrétnom motore odporučíme maximálnu možnú bezpečnú výšku obmedzovača otáčok.
Všetkým úpravám predchádza konzultácia s presnými údajmi. Po objednávke ťa budeme kontaktovať telefonicky alebo iným preferovaným spôsobom. GaG racing s.r.o. nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné vzniknuté škody po úprave softwaru.