Úpravy riadiacej jednotky MS42

Úpravy riadiacej jednotky MS42

ms42

Ak nakúpite vo vianočnej akcií, vašu obdnávku začneme vybavovať po 6.1.2021

In Stock
200,00 €
S DPH
Vyberte level úprav (popis v texte nižšie):

Cenník:

  • Level 1 - 200 €
  • Level 2 - 250 €
  • Level 3 - 300 €

Často kladené otázky:

Q: Čo zahŕňa Level 1?

A: Úpravy nesúvisiace so zvýšením výkonu motora. Do týchto úprav radíme: zvýšený voľnobeh, zvýšený obmedzovač otáčok, bublanie z výfuku, úprava teploty otvárania termostatu a iné.



Q: Čo zahŕňa Level 2?

A: Úprava Level 2 zahŕňa úpravu Level 1 + úpravy týkajúce sa zvýšenia výkonu motora. Tu patrí najmä úprava predzápalu na benzín s vyšším oktánovým číslom, doladenie palivovej mapy tzv." full throttle" mapy od najnižších otáčok a DOUBLE VANOS mapy.



Q: Čo zahŕňa Level 3?

A: Úprava Level 3 zahŕňa Level 1 + individuálna úprava vhodná pre výraznejšie upravené motory. Pri tejto úprave treba dôjsť osobne aj s autom. Úprava zahŕňa diagnostiku a datalogging RJ. Na základe zozbieraných údajov sa postupne vylaďujú detaily v RJ. Meria sa hlavne prietok vzduchu voči úpravám VANOSU, predzápalové mapy voči dátam z čidla klepania, a palivové mapy voči externej lambda sonde.



Q: Kde sa táto RJ nachádza?

A: Vo všetkých M52 double vanos motoroch. Pozor! v M54 motoroch, ktoré opticky vyzerajú rovnako (M54B22 120KW, M54B25 141KW, M54B30 170KW), je novšia MS43 ECU.

Q: Musím kvôli úprave RJ prísť osobne s autom, alebo stačí poslať RJ?

A: Okrem individuálnych úprav nie je potrebné prísť s autom osobne – stačí poslať RJ. Ak po prvom nástrele nie je zákazník spokojný (napr. voľnobeh je moc nízky/ vysoký, bublanie z výfuku je málo/príliš agresívne atď.), je možné intenzitu znova upraviť.

Q: Môže mi úprava poškodiť motor?

A: Niektoré úpravy nemajú vplyv na životnosť motora, no pri niektorých môže dôjsť k opotrebeniu motora alebo jeho komponentov. Bublanie výfuku pri väčšej intenzite môže viesť k zníženiu životnosti katalyzátora, prípadne lambda sondy. Vysoký obmedzovač otáčok môže viesť k fatálnemu poškodeniu motora. Preto pri každom konkrétnom motore odporučíme maximálnu možnú bezpečnú výšku obmedzovača otáčok.



Všetkým úpravám predchádza konzultácia s presnými údajmi. Po objednávke ťa budeme kontaktovať telefonicky alebo iným preferovaným spôsobom. GaG racing s.r.o. nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné vzniknuté škody po úprave softwaru.

No reviews
Product added to wishlist
Product added to compare.

iqitcookielaw - module, put here your own cookie law text