Váš košík
            
            
        
                    Vo vašom košíku nie sú žiadne ďalšie položky
            
            Mám tam klasiku M 50 sanie a zvody, inak séria M52b20. Zákazník sa sťažoval, že auto úplne stratilo spodok.RJ -(riadiaca jednotka , v tomto prípade MS 41.0) bola v sériovom stave, iba posunutý obmedzovač.
                            
                    Čítať viac 
                
                
                    
        
    
    
            Na aute máme ostré vačky, iné výfukové a sacie potrubie, inú škrtiacu klapku - už chýba iba posledný bod. Riadiaca jednotka v motoroch M52 ponúka relatívne široké možnosti nastavenia a okrem extrémnych aplikácií nie je dôvod na jej výmenu.
                            
                    Čítať viac 
                
                
                    
        
    
    
            Pravdepodobne najdrahší ale takisto aj najefektívnejší upgrade na asi každý atmosféricky plnený motor. V čom spočíva výhoda ostrých vačiek a aké sú alternatívy pre motory M50, M52 alebo M54? 
                            
                    Čítať viac 
                
                
                    
        
    
    
            Za predchádzajúce diely sme zvýšili výkon,  zlepšili akceleráciu, teraz ideme motoru uľaviť a zvýšiť pôžitok z jazdy. Za pomoci väčšej škrtiacej klapky popri jemnom náraste výkonu pribudne aj lepšia odozva na plynový pedál. 
                            
                    Čítať viac 
                
                
                    
        
    
    
            V minulom diely sme posunuli výkon do vyšších otáčok, ale stratili krútiaci moment v stredných otáčkach.  Teraz to ideme napraviť - a pridáme ďalší výkon v celom spektre !
                            
                    Čítať viac 
                
                
                    
        
    
    
            Ideme rozobrať prvú úpravu známu takmer každému, kto sa aspoň trošku zaoberal týmito motormi.  Inak povedané ideme posúvať výkon do vyšších otáčok (zbohom dízlových 5300rpm)
                            
                    Čítať viac 
                
                
                    
        
    
    
            Viac ako 50 koní bez otvárania vnútra  motora či turba? Čo to obnáša a prípadne ako dlho to vydrzí (skúste si tipnúť odkiaľ to viem :) )
                            
                    Čítať viac 
                
                
                    
        
    
    
            Vôla v riadení je veľmi nepríjemná záležitosť, ktorá sa u starších vozidiel vyskytuje relatívne bežne. Mnoho majiteľov BMW E36 a E46 ju veľmi dobre pozná. 
                            
                    Čítať viac 
                
                
                    
        
    
    
            Reálne obrázky BC Racingu po takmer 3 rokoch :)
                            
                    Čítať viac 
                
                
                    
        
    
    
 
                         
             
             
             
             
             
             
             
             
            